Nezobrazuje se Vám Newsletter? Chybí obrázky? Klikněte zde
| BNFC - Consulting | BNFC HR | BNFC ESF Admin | BNFC - Educate | BNFC IT |

Vážení obchodní partneři,

přinášíme Vám touto cestou opět několik zajímavých informací, tipů, rad a v neposlední řadě i kandidátů na rozmanité pozice, s nimiž jsme měli možnost osobně hovořit.

Naše mise je pomáhat partnerům s efektivním řešením personálních potřeb. Vyhledáme a doporučíme Vám vysoce spolehlivé, kompetentní a motivované pracovníky, kteří mají vůli se stát platnými členy Vašich pracovních týmů. Svým angažovaným přístupem přispívají k Vašemu dalšímu rozvoji a prosperitě. Naším cílem je poskytnout Vám řadu kvalitních služeb, které jsou založeny na vzájemném porozumění, důvěře, spolehlivosti a flexibilitě.

Přejeme Vám příjemné čtení.

Společnost Bénéficielle, s.r.o., respektive její pracovní skupina BNFC-HR, Vám touto cestou nabízí novou, komplexnější službu v oblasti lidských zdrojů. více zde >

Tento týden Vám představujeme tyto kandidáty

ŠPIČKOVÁ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE, ( AJ a NJ mluvený i psaný)

Kandidátka, 30 let, VŠ, je pozitivní, usměvavá, otevřená, milá, aktivní a komunikativní žena, která může nabídnout zkušenosti z oblasti interní personalistiky, účetnictví a GA.

Projektový manažer / obchodní ředitel (Vynikající AJ)

VŠ strojní fakulta ZČU, 45 letý zkušený manažer v oblasti marketingu a obchodu. V současné době vykonává pozici projektového manažera s odpovědností za vybudování nové infrastruktury vztahů s klíčovými zákazníky, analýzy a vytvoření plánu na získání a nárůstu obchodních výsledků. V předchozí pozici měl odpovědnost za vytvoření a implementaci systému CRM včetně školení a vedení obchodního týmu za účelem dosažení obchodních cílů.

Manažer logistiky (vynikající NJ)

Zkušená manažerka ve věku 30 let, absolventka ekonomie na obchodní akademii a roční stáže v Německu ve společnosti automotive. V současné době vykonává pozici supervizora týmu logistiky v mateřské společnosti v Německu. Zde má odpovědnost za tým logistiků a zaškolování nových pracovníků na veškeré logistické procesy.

Dobře propracovaný popis pracovní pozice – základní stavební kámen HR?

V rámci personálních organizačních auditů se málokdy setkávám s velmi dobře propracovanými popisy pracovních pozic. Většinou jde o ne příliš aktuální popisy nebo popisy pracovní náplně, které si jako úkol zpracovali sami zaměstnanci. Další praktická zkušenost z ledna 2016, kdy jsme zpracovávali cca 250 pracovních náplní, pro společnost, která sloučila dva závody, mě přiměla k napsání tohoto příspěvku. Více zde.

Novinky

Práce z domova má pozitivní vliv na výkon a spokojenost zaměstnanců
více zde >

Agentury pomáhají řešit nedostatek lidí.
více zde >

Firmy se mohou snáze zbavit „flákačů“
více zde >

Naše tipy

Tipy, jak špatně inzerovat pracovní pozice.

Hlásí se Vám nevhodní uchazeči? Možná je to proto, že nedokážete správně napsat popis pracovní pozice. Jaké chyby dělají zaměstnavatelé při inzerci volných pracovních míst? Více zde.

3 největší chyby při sestavování personální inzerce

Napsat účinný personální inzerát není o nic menší „věda“, než napsat ten marketingový, který má přivést nové zákazníky. Už dávno nestačí vyplnit kolonky „nabízíme“ a „požadujeme“. Kandidáti se dnes tolik nehrnou a navíc jejich kvalita často není zrovna oslnivá. Jak tedy ovlivnit množství, ale také kvalitu kandidátů? Více zde.

Naše IT divize Vám nabízí komplexní služby v oblastech vytvoření a správy webu (jednoduchý redakční systém Easyweb), vytvoření internetového obchodu (E-shop v napojení na Váš ERP systém), vývoj Vámi požadovaného SW na zakázku (propojení aplikací - sdíleni údajů mezi aplikacemi a automatická synchronizace, reporting,získávání dat z informačních systémů, evidence dat, manažerské aplikace), v neposlední řadě pak prodej HW značky Dell.

Pokud Vás budoucnost Vaší firmy zajímá, obraťte se na nás.


Přihlásit se k odběru newsletteru / odhlásit se z odběru Newsletteru

Naši spokojení zákazníci, mezi jinými: