Nezobrazuje se Vám Newsletter? Chybí obrázky? Klikněte zde
| BNFC - Consulting | BNFC HR | BNFC ESF Admin | BNFC - Educate | BNFC IT |

Jako manažerka společnosti Bénéficielle, s.r.o. pro Liberecký kraj, Vám chci touto cestou nabídnout jinou, do značné míry modifikovanou a komplexnější službu v oblasti lidských zdrojů.  

O přidané hodnotě této služby jsem zcela přesvědčena a neobávám se spojit své jméno s nabídkou a do značné míry i realizací této služby pro Vaši společnost.

Specifickým rozdílem oproti běžným agenturám je fakt, že v naší společnosti nepracují na pozici konzultantů mladá děvčata a chlapci, kteří přes vší snahu, vzdělání a inteligenci nemají profesní a životní zkušenosti, které lze získat pouze praxí a věkem.  Naši pracovníci mají letité zkušenosti z manažerských pozic a životní zkušenost zralých žen a mužů. Věk a zkušenost nejsou pochopitelně postačující podmínkou, pouze podmínkou nutnou. Proto jsou naši spolupracovníci pečlivě vybíráni, aby mohli dostát vysokému standardu služeb, o který usilujeme.

Služba, kterou Vám nabízíme, si klade za cíl vám nabídnout jedinečné know – how, které jsme získali syntézou zkušeností z praxe v managementu nadnárodních korporací, vedením týmů, řízením změny, sestavením moderní personalistiky a vyhledávání špičkových lidí. Náš servis Vám ve výsledku přinese spokojenost, jak na straně zaměstnavatele, tak zaměstnanců. A nejen to. Služba, kterou Vám nabízíme si klade za cíl být pro vás Špičkovým osobním konzultantem v oblasti lidských zdrojů, který přesně pochopí Vaše potřeby v těchto oblastech:

Nábor zaměstnanců:

  • Doporučíme Vám pouze špičkové zaměstnance na volné pozice

Řízení lidských zdrojů:

  • Poradíme vám, jak si udržet schopné lidi ve firmě.
  • Jak zvýšit výkonnost vašich lidí.
  • Pomůžeme Vám nastavit hodnotící systém zaměstnanců a manažerů.
  • Doporučíme, jak zlepšit motivaci zaměstnanců.
  • Navrhneme smysluplná opatření v případě komplikovaných vztahů na pracovišti.
  • Zmapujeme pro vás, kdo jsou klíčoví zaměstnanci a jak je podpořit, aby neodešli.
  • Doporučíme, jak zvýšit efektivitu práce.
  • Nabízíme koučink a mentoring manažerů, obchodníků dle vašeho zadání.

Podstatou naší nabídky je poradenství a spolupráce v oblasti péče o lidské zdroje na bázi dlouhodobé průběžné spolupráce. Jeden odborník, dnes, zítra i za rok. Váš Osobní konzultant v oblasti lidských zdrojů bude v pravidelném úzkém kontaktu s vedením Vaší společnosti včetně osoby pověřené řízením lidských zdrojů ve Vaší společnosti (personalistou) i Vašimi zaměstnanci. Váš Osobní konzultant v oblasti lidských zdrojů postupněprovede studie a analýzy potřebné k efektivnímu řízení lidských zdrojů. Navrhne Vám postupy „jak“ a pomůže Vám realizovat Vaše záměry spolu s Vašimi lidmi, nikoli proti nim.

Zaujala Vás tato možnost spolupráce?

Máme pro Vás jedinečnou nabídku, kterou budeme, v případě Vašeho zájmu, rádi prezentovat vedení Vaší společnosti. Neváhejte mne prosím kontaktovat.

 
Ing. Helena Černá
regionální manažerka pro liberecký kraj
 

Společnost Bénéficielle, s.r.o., respektive její pracovní skupina BNFC-HR, Vám touto cestou nabízí novou, komplexnější službu v oblasti lidských zdrojů. více zde >

Tento týden Vám představujeme tyto kandidáty

Vedoucí kvality s výbornou znalostí anglického jazyka

46letý kvalitář s 25 letou zkušeností v oboru kvality výroby. Má výbornou angličtinu a rovněž zkušenosti s budováním nového závodu na zelené louce v Asii. Rád vede lidi a má rád smysluplnou práci. Je zaměřený na výsledek a je dobrým týmovým hráčem. Je to analytik, který má srdce.

 

Vedoucí oddělení OTK a měrový technik 3D s dobrou angličtinou

39 letý Vedoucí oddělení OTK má téměř 20 let zkušeností v oboru Automotive. Vypracoval se od píky z pozic provozního zámečníka, metrologa a 3D měrového technika až po vedoucího provozní kontroly a vedoucího oddělení OTK. Chce naplno využít svůj potenciál a znalosti. Má bohaté zkušenosti v oboru automotive, výroby a vstřikování forem. 

Dobře propracovaný popis pracovní pozice – základní stavební kámen HR?

V rámci personálních organizačních auditů se málokdy setkávám s velmi dobře propracovanými popisy pracovních pozic. Většinou jde o ne příliš aktuální popisy nebo popisy pracovní náplně, které si jako úkol zpracovali sami zaměstnanci. Další praktická zkušenost z ledna 2016, kdy jsme zpracovávali cca 250 pracovních náplní, pro společnost, která sloučila dva závody, mě přiměla k napsání tohoto příspěvku. Více zde.

Novinky

Práce z domova má pozitivní vliv na výkon a spokojenost zaměstnanců
více zde >

Agentury pomáhají řešit nedostatek lidí.
více zde >

Firmy se mohou snáze zbavit „flákačů“
více zde >

Naše tipy

Tipy, jak špatně inzerovat pracovní pozice.

Hlásí se Vám nevhodní uchazeči? Možná je to proto, že nedokážete správně napsat popis pracovní pozice. Jaké chyby dělají zaměstnavatelé při inzerci volných pracovních míst? Více zde.

3 největší chyby při sestavování personální inzerce

Napsat účinný personální inzerát není o nic menší „věda“, než napsat ten marketingový, který má přivést nové zákazníky. Už dávno nestačí vyplnit kolonky „nabízíme“ a „požadujeme“. Kandidáti se dnes tolik nehrnou a navíc jejich kvalita často není zrovna oslnivá. Jak tedy ovlivnit množství, ale také kvalitu kandidátů? Více zde.

Naše IT divize Vám nabízí komplexní služby v oblastech vytvoření a správy webu (jednoduchý redakční systém Easyweb), vytvoření internetového obchodu (E-shop v napojení na Váš ERP systém), vývoj Vámi požadovaného SW na zakázku (propojení aplikací - sdíleni údajů mezi aplikacemi a automatická synchronizace, reporting,získávání dat z informačních systémů, evidence dat, manažerské aplikace), v neposlední řadě pak prodej HW značky Dell.

Pokud Vás budoucnost Vaší firmy zajímá, obraťte se na nás.


Přihlásit se k odběru newsletteru / odhlásit se z odběru Newsletteru

Naši spokojení zákazníci, mezi jinými: