Nezobrazuje se Vám Newsletter? Chybí obrázky? Klikněte zde
| BNFC - Consulting | BNFC HR | BNFC ESF Admin | BNFC - Educate | BNFC IT |

V dnešním Zpravodaji Vás chceme tradičně upozornit na zajímavé lidi, kromě toho ale i na Vám zřejmě již známý Projekt Ukrajina, jehož prostřednictvím lze získat zahraniční zaměstnance na pozice, které se Vám nedaří obsadit místními lidmi.

Nově spolupracujeme s ukrajinským partnerem, který dokáže přímo na Ukrajině nalézt uchazeče odpovídající Vašim konkrétním požadavkům, tyto uchazeče umíme následně prověřit, eventuálně zorganizovat jejich testování Vaším zástupcem. S již vybranými kandidáty se přihlásíte do Projektu Ukrajina, kandidáti následně přednostně dostanou pracovní víza na zastupitelském úřadě ČR a mohou přicestovat a legálně pracovat u Vás.

Stručné podmínky pro zařazení do projektu jsou tyto:

O zařazení do Projektu Ukrajina může požádat zaměstnavatel, který podniká na území České republiky minimálně dva roky a je daňovým rezidentem v České republice dle zákona č. 586/92 Sb., o daních z příjmů, je v České republice registrován jako plátce zdravotního a sociálního pojištění, má vůči státu vyrovnané všechny závazky a splňuje další stanové podmínky. Dále zaměstnavatel musí doložit, že kvalifikovaný specialista bude po dobu trvání pracovního poměru pobírat mzdu / plat odpovídající alespoň výši příslušného průměrného výdělku podle podskupin zaměstnání CZ-ISCO nebo mzdu / plat v minimální výši odpovídající alespoň minimální výši stanované pro modré karty, a to i v případě žadatelů o zaměstnanecké karty, a že s ním uzavře pracovní poměr na plný úvazek na dobu alespoň jednoho roku. Kvóta Projektu Ukrajina je 500 uchazečů ročně.

V případě Vašeho zájmu o pracovníky z Ukrajiny jsme připraveni Vám asistovat v jejich výběru i procesu registrace do Projektu. Máme již konkrétní zkušenosti a jakkoliv není celý proces úplně rychlý, rádi Vás jím provedeme a hlavně – nalezneme takové kandidáty, o které stojíte.

Za tým BNFC Vás zdraví

Petr Procházka

Společnost Bénéficielle, s.r.o., respektive její pracovní skupina BNFC-HR, Vám touto cestou nabízí novou, komplexnější službu v oblasti lidských zdrojů. více zde >

Tento týden Vám představujeme tyto kandidáty

Finanční analytik / controller (výborná němčina a angličtina)

Velmi zkušená finanční specialistka s 20letou praxí v zahraničí v německy a anglicky mluvícím prostředí, účetní dle mezinárodního účetního standardu, kontroller, finanční analytik…

Procesní / Projektový inženýr (výborná angličtina)

44letý procesní inženýr s výbornou angličtinou, původně kovoobraběč, a absolvent strojní průmyslovky, několik let strávil v zahraničí, kde se naučil jazyk. Po návratu do ČR začal pracovat jako procesní inženýr pro elektro nářadí a při zaměstnání vystudoval VŠ v oboru příprava a řízení výroby.

Disponent logistiky / Junior manažer (výborná angličtina)

Mladý, 30letý VŠ v oboru logistiky, již při studiu začal v oboru materiálové logistiky působit. Po škole působil krátce ve spediční společnosti, posledních 8 let pracuje jako logistik ve výrobních společnostech v automotive prostředí.

Nákupčí / Referent zákaznického servisu / HR (výborná angličtina a němčina)

Velmi pozitivní, 40 letá obecná administrátorka s výbornou znalostí němčiny a angličtiny. Po SŠ pracovala 8 let v Německu a Rakousku, kde se naučila jazyk, po návratu do ČR 2 roky působila ve švédské společnosti dodávající kabelové svazky pro automotive sektor. Dělala nábory do výroby, obecné HR, koordinovala dodávky, zajišťovala komunikaci.

Manažer skladovací a distribuční logistiky (výborná angličtina)

Velmi schopný, 43letý VŠ v oboru obchodu a marketingu s výbornou znalostí angličtiny a 15letou profesní zkušeností ve skladovací a distribuční logistice. V průběhu let řídil skladovací systémy v několika oborech – potravinářství, healthcare, automotive, vedl oddělení nákupu výrobní společnosti a zdravotnické distribuční centrum.

Výrobní manažer (němčina)

Velmi vitální, 44 letý SŠ se 14 letou zkušeností ve vedení výrobních kolektivů. Sám je vzděláním mechanik, k jakýmkoli výrobním strojům má velmi blízko, zvládá i elektrickou a elektronickou problematiku. Zhruba 10 let pracoval na začátku kariéry jako mechanik opravář strojů a zařízení, poté se začal profilovat v manažerských funkcích od vedoucího údržby až po vedoucího výroby ve středně velkých firmách.

Další kandidáti a akce

V naší databázi jsou k dispozici desítky zajímavých, dosud neumístěných kandidátů z probíhajících nebo právě uzavřených výběrových řízení. Díky kancelářím v Praze, Brně, Plzni, Českých Budějovicích, Ostravě, Hradci Králové a Ústí nad Labem můžeme Vaší společnosti nabídnout také kandidáty z těchto regionů.

Dobře propracovaný popis pracovní pozice – základní stavební kámen HR?

V rámci personálních organizačních auditů se málokdy setkávám s velmi dobře propracovanými popisy pracovních pozic. Většinou jde o ne příliš aktuální popisy nebo popisy pracovní náplně, které si jako úkol zpracovali sami zaměstnanci. Další praktická zkušenost z ledna 2016, kdy jsme zpracovávali cca 250 pracovních náplní, pro společnost, která sloučila dva závody, mě přiměla k napsání tohoto příspěvku. Více zde.

Novinky

Práce z domova má pozitivní vliv na výkon a spokojenost zaměstnanců
více zde >

Agentury pomáhají řešit nedostatek lidí.
více zde >

Firmy se mohou snáze zbavit „flákačů“
více zde >

Naše tipy

Tipy, jak špatně inzerovat pracovní pozice.

Hlásí se Vám nevhodní uchazeči? Možná je to proto, že nedokážete správně napsat popis pracovní pozice. Jaké chyby dělají zaměstnavatelé při inzerci volných pracovních míst? Více zde.

3 největší chyby při sestavování personální inzerce

Napsat účinný personální inzerát není o nic menší „věda“, než napsat ten marketingový, který má přivést nové zákazníky. Už dávno nestačí vyplnit kolonky „nabízíme“ a „požadujeme“. Kandidáti se dnes tolik nehrnou a navíc jejich kvalita často není zrovna oslnivá. Jak tedy ovlivnit množství, ale také kvalitu kandidátů? Více zde.

Naše IT divize Vám nabízí komplexní služby v oblastech vytvoření a správy webu (jednoduchý redakční systém Easyweb), vytvoření internetového obchodu (E-shop v napojení na Váš ERP systém), vývoj Vámi požadovaného SW na zakázku (propojení aplikací - sdíleni údajů mezi aplikacemi a automatická synchronizace, reporting,získávání dat z informačních systémů, evidence dat, manažerské aplikace), v neposlední řadě pak prodej HW značky Dell.

Pokud Vás budoucnost Vaší firmy zajímá, obraťte se na nás.


Přihlásit se k odběru newsletteru / odhlásit se z odběru Newsletteru

Naši spokojení zákazníci, mezi jinými: