Nezobrazuje se Vám Newsletter? Chybí obrázky? Klikněte zde
| BNFC - Consulting | BNFC HR | BNFC ESF Admin | BNFC - Educate | BNFC IT |

Přinášíme Vám opět několik zajímavých kandidátů na různé pozice, s nimiž jsme měli možnost osobně hovořit.

Naší misí je pomáhat partnerům s efektivním řešením personálních potřeb. Vyhledáváme a doporučujeme pouze vysoce spolehlivé, kompetentní a motivované pracovníky, kteří mají vůli stát se platnými členy Vašich pracovních týmů. Za kvalitu našich Recruitment služeb ručíme, neděláme výběr metodou pokus - omyl, pro Vás vybíráme stejně kvalitně, jako pro sebe.

Za tým BNFC

Petr Procházka

 

 

Společnost Bénéficielle, s.r.o., respektive její pracovní skupina BNFC-HR, Vám touto cestou nabízí novou, komplexnější službu v oblasti lidských zdrojů. více zde >

Tento týden Vám představujeme tyto kandidáty

Technik / Inženýr kvality (vynikající němčina)

Zkušený, 51letý strojař, SŠ s vynikající znalostí němčiny a letitými zkušenostmi ve výrobním prostředí, posledních 13 let v automotive oboru.

Od roku 1990 pracoval 15 let v Německu postupně jako seřizovač výrobních strojů, vedoucí směny a kvalitář, po návratu do ČR v roce 2005 začal pracovat v automotive oboru, kde působil až do jara 2018 na pozicích ve vedení projektů, řízení kvality, řízení výroby a v zákaznickém servisu. 

Asistentka / Koordinátorka výroby / Zákaznický servis (velmi dobrá němčina)

Šikovná, ochotná SŠ a VOŠ ekonomického zaměření s velmi dobrou znalostí němčiny, 25 let. Jako studentka se aktivně účastnila mezinárodních studentských projektů v Německu, po absolvování VOŠ pracovala na dotované pozici v Hospodářské komoře, poslední rok působí v malé výrobní dceřiné firmě německé matky jako administrativní síla, což je eufemismus pro komplexní nasazení v malé firmě. 

Finanční kontroller / Manažer projektů (výborná angličtina, základní němčina)

42letý inženýr ekonom s 12letou profesní zkušeností s finančním a nákladovým auditováním, finanční analýzou podnikatelských subjektů, tvorbou projektových plánů a projektovým controllingem.

Po VŠE pracoval 2,5 roku v auditorské firmě jako asistent auditora pro finanční analýzy v oblasti nákladů a výnosů, majetku, odpisů, kde se detailně seznámil s účetní problematikou podnikatelských subjektů, poté 7 let působil v poradenské společnosti jako finanční manažer projektů EU. Sestavoval rozpočty, tvořil finanční plány a sledoval průběh financování, upozorňoval na odchylky a navrhoval nápravná opatření.

 

Kontrolor kvality s vysokým potenciálem dalšího rozvoje (angličtina)

23letý SŠ, gymnazista se zaměřením na přírodní vědy, nechtěl pokračovat na VŠ, má 2 roky zkušeností v průmyslové výrobě na pozicích kontroly kvality výrobků a odebírání vzorků a následné manipulace s nimi.

 

Inženýr kvality, koordinátor výroby (velmi dobrá angličtina, základní němčina)

Zkušená, 40letá kvalitářka, analytička a koordinátorka výroby, celou svou profesní kariéru se pohybuje ve výrobním automotive prostředí.

Po gymnáziu a půlroční zkušenosti v zahraničí, kde si zdokonalila angličtinu, nastoupila do nadnárodní automotive společnosti, kde následně strávila 16 let a vypracovala se ze směnové kontrolorky základních měřených parametrů výrobků až na plánovačku výrobních kapacit, analytičku výrobních ukazatelů a zástupkyni vedoucího sekce opracování. Plánovala směny až 250 lidem, analyzovala kapacitní možnosti výroby a následně hlídala dodržování plánu výroby, analyzovala příčiny poruch strojů, zmetkovitost, produktivitu…

Finanční kontroller / finanční IT analytik (angličtina, němčina)

Zkušený, 48letý VŠ v oboru elektrokomunikací a IT, po škole se shodou okolností dostal do oboru bankovnictví, kde začínal jako správce sítě v roce 1994, ale vzhledem ke své komunikativnosti a univerzálnímu přístupu k věci dostal příležitost zapojit se do nastavování a auditování bankovních procesů. 

Postupně spolupracoval na nejrůznějších projektech v rámci centrály banky a seznamoval se se všemi oblastmi řízení poboček, až postoupil na pozici vedoucího pobočky banky. Poboček vedl několik, byl zodpovědný za jejich ekonomické výsledky, dodržování pracovních procesů, vztahy s klíčovými zákazníky a personální stabilitu.

Technik kvality (základní němčina)

Inteligentní mladý člověk, 30 let s bakalářským vzděláním, nesehnal místo ve státní správě, pro které má teoretickou kvalifikaci a začal pracovat jako agenturní operátor ve výrobě.

Po dvou letech dostal nabídku do kmenového stavu v automotive výrobě na pozici operátora, po půl roce přestoupil do oddělení kvality, kde působí dodnes (1,5 roku). 

Další kandidáti a akce

V naší databázi jsou k dispozici desítky zajímavých, dosud neumístěných kandidátů z probíhajících nebo právě uzavřených výběrových řízení. Díky kancelářím v Praze, Brně, Plzni, Českých Budějovicích, Ostravě, Hradci Králové a Ústí nad Labem můžeme Vaší společnosti nabídnout také kandidáty z těchto regionů.

Dobře propracovaný popis pracovní pozice – základní stavební kámen HR?

V rámci personálních organizačních auditů se málokdy setkávám s velmi dobře propracovanými popisy pracovních pozic. Většinou jde o ne příliš aktuální popisy nebo popisy pracovní náplně, které si jako úkol zpracovali sami zaměstnanci. Další praktická zkušenost z ledna 2016, kdy jsme zpracovávali cca 250 pracovních náplní, pro společnost, která sloučila dva závody, mě přiměla k napsání tohoto příspěvku. Více zde.

Novinky

Práce z domova má pozitivní vliv na výkon a spokojenost zaměstnanců
více zde >

Agentury pomáhají řešit nedostatek lidí.
více zde >

Firmy se mohou snáze zbavit „flákačů“
více zde >

Naše tipy

Tipy, jak špatně inzerovat pracovní pozice.

Hlásí se Vám nevhodní uchazeči? Možná je to proto, že nedokážete správně napsat popis pracovní pozice. Jaké chyby dělají zaměstnavatelé při inzerci volných pracovních míst? Více zde.

3 největší chyby při sestavování personální inzerce

Napsat účinný personální inzerát není o nic menší „věda“, než napsat ten marketingový, který má přivést nové zákazníky. Už dávno nestačí vyplnit kolonky „nabízíme“ a „požadujeme“. Kandidáti se dnes tolik nehrnou a navíc jejich kvalita často není zrovna oslnivá. Jak tedy ovlivnit množství, ale také kvalitu kandidátů? Více zde.

Naše IT divize Vám nabízí komplexní služby v oblastech vytvoření a správy webu (jednoduchý redakční systém Easyweb), vytvoření internetového obchodu (E-shop v napojení na Váš ERP systém), vývoj Vámi požadovaného SW na zakázku (propojení aplikací - sdíleni údajů mezi aplikacemi a automatická synchronizace, reporting,získávání dat z informačních systémů, evidence dat, manažerské aplikace), v neposlední řadě pak prodej HW značky Dell.

Pokud Vás budoucnost Vaší firmy zajímá, obraťte se na nás.


Přihlásit se k odběru newsletteru / odhlásit se z odběru Newsletteru

Naši spokojení zákazníci, mezi jinými: