Nezobrazuje se Vám Newsletter? Chybí obrázky? Klikněte zde
| BNFC - Consulting | BNFC HR | BNFC ESF Admin | BNFC - Educate | BNFC IT |

Do konce roku zbývá pár týdnů, advent je v plném proudu a vyhlížíme rok 2022. Vy jistě plánujete výrobní kapacity, prodeje a hospodářské výsledky a určitě i s tím související personální stavy pro příští rok. V tom se snažíme Vám již řadu let pomáhat vyhledáváním a prověřováním vhodných kandidátů na nejrůznější pracovní pozice. Neposíláme Vám stohy životopisů lidí, kteří u nás podstoupí prefabrikovaný krátký pohovor - nabízíme pouze kandidáty, které zevrubně prověříme a kteří nás zaujmou natolik, že bychom je sami zaměstnali. Takoví jsou i níže uvedení lidé - nabízejí profesní kvalitu, zdravou osobnost a vysokou motivaci. Samozřejmě jsme připraveni pomoci Vám v hledání i jiných kandidátů na pracovní pozice, které potřebujete obsadit.

Za tým BNFC

Petr Procházka

Společnost Bénéficielle, s.r.o., respektive její pracovní skupina BNFC-HR, Vám touto cestou nabízí novou, komplexnější službu v oblasti lidských zdrojů. více zde >

Tento týden Vám představujeme tyto kandidáty

Manažer automatizace a robotizace (aktivní němčina, základní angličtina)

Zkušený, 41letý SŠ, manažer automatizace a robotizace, posledních 7 let vede oddělení mechatroniky ve společnosti TIER 1. Vystudoval elektrotechniku se zaměřením na výpočetní systémy, má § 8 vyhlášky 50, profesní kariéru začínal jako technik IT, od roku 2006 se pohybuje ve výrobních společnostech. 

IT administrátor (pracovní angličtina)

Zkušený IT administrátor, 52 let, původně letecký technik, od odchodu z armády v roce 1994 se živí v IT. Jeho hlavní doménou je správa a údržba serverů a instalace a konfigurace pracovních stanic, ale má mnohem širší záběr - inovace a realizace informačních systémů, správa sítí, provoz aplikací…

Specialista zákaznického servisu (velmi dobrá němčina)

Zkušená specialistka zákaznického servisu, SŠ, 41 let, s velmi dobrou psanou i mluvenou němčinou, 10 let zkušeností v oboru, v automotive i neautomotive výrobě.

 

Procesní inženýr / Vedoucí výroby (velmi dobrá angličtina)

35letý VŠ ekonomického zaměření, od začátku své pracovní kariéry působí ve výrobní automotive společnosti. Nejprve na pozici inženýra kvality, na základě pracovních zkušeností ho to táhlo více do výroby, přijal proto nabídku pozice směnového mistra, kde mohl přímo kvalitu a produktivitu ovlivňovat. Řídil přímo mistry montážních linek, vytvářel dokumentaci k výrobním procesům, zodpovídal za KPI. 

Obchodník – mezinárodní obchod (velmi dobrá angličtina, psaná němčina))

Obchodník v mezinárodním prostředí, SŠ, 45 let, má zkušenost s nákupem, ale vice s prodejem - technické komodity a kosmetika/léčiva. 

Obecná operativní administrativa, HR (vynikající angličtina)

Šikovná 30letá SŠ s nedokončeným VŠ vzděláním a téměř 5letou pracovní zkušeností v UK na administrativně – operativní HR pozici.

Do zahraničí odjela na zkušenou, ve velmi krátké době se z pomocné síly vypracovala na koordinátorku zaměstnanců zajišťujících úklid v menší síti nemocnic, školila, rozdělovala práci, evidovala výkonnost jednotlivců, zpracovávala data z informačního systému, přenášela do excel tabulek a analyzovala, navrhovala zlepšení. 

Materiálový logistik (velmi dobrá angličtina)

Velmi organizačně schopný SŠ, 27 let s krátkou VŠ zkušeností v oboru materiálů. Po odchodu z VŠ pracoval 5 let v automotive společnosti jako obalový specialista, v drtivé většině případů šlo o dvoucestné obaly, které neustále rotovaly mezi výrobou a zákazníky. 

Další kandidáti a akce

V naší databázi jsou k dispozici desítky zajímavých, dosud neumístěných kandidátů z probíhajících nebo právě uzavřených výběrových řízení. Díky kancelářím v Praze, Brně, Plzni, Českých Budějovicích, Ostravě, Hradci Králové a Ústí nad Labem můžeme Vaší společnosti nabídnout také kandidáty z těchto regionů.

Kompetenční modely – skutečně jim zvoní hrana?

Co je Kompetenční model?
Kompetenční model popisuje všechny kompetence, tedy vlastnosti, kvalifikaci, zkušenosti, znalosti, schopnosti, dovednosti a osobnostní charakteristiky, které jsou potřebné k efektivnímu plnění úkolů a celkovému úspěchu organizace. Více zde.

Novinky

Na co si dát pozor při spolupráci s agenturou práce po novele zákona o zaměstnanosti
více zde >

Práce z domova má pozitivní vliv na výkon a spokojenost zaměstnanců
více zde >

Kde a jak začít s rozvojem našich zaměstnanců?
více zde >

Naše tipy

Tipy, jak špatně inzerovat pracovní pozice.

Hlásí se Vám nevhodní uchazeči? Možná je to proto, že nedokážete správně napsat popis pracovní pozice. Jaké chyby dělají zaměstnavatelé při inzerci volných pracovních míst? Více zde.

 

 

Jak se změní nábor do deseti let?

Jak bude vypadat nábor zaměstnanců kolem roku 2020-2025? Shrnutí Vám nabízíme v 10 bodech.

1. Řízení talentů se stane obchodní strategií

Manažeři budou hodnoceni podle toho, jak dobré lidi si vybírají.

2. Z popisů práce zmizí dovednosti, vzdělání a zkušenosti

Tato kritéria nepředvídají pracovní výkonnost. Zásadní budou schopnosti a motivace potenciálních zaměstnanců.

Více zde.

 

Naše IT divize Vám nabízí komplexní služby v oblastech vytvoření a správy webu (jednoduchý redakční systém Easyweb), vytvoření internetového obchodu (E-shop v napojení na Váš ERP systém), vývoj Vámi požadovaného SW na zakázku (propojení aplikací - sdíleni údajů mezi aplikacemi a automatická synchronizace, reporting,získávání dat z informačních systémů, evidence dat, manažerské aplikace), v neposlední řadě pak prodej HW značky Dell.

Pokud Vás budoucnost Vaší firmy zajímá, obraťte se na nás.


Naše společnost Vám nabízí jedinečnou možnost posouzení úrovně a kvality vašeho webového řešení. Přemýšlíte-li jen trochu nad úrovní vaší prezentace, neváhejte a kontaktujte naše konzultanty. Naše řešení, zahrnuje kompletní servis v oblasti grafických služeb, nasazení intranetových či internetových CMS systémů až po realizaci internetových obchodů. To vše doplňuje naše aktivní politika školení a podpory.

Přihlásit se k odběru newsletteru / odhlásit se z odběru Newsletteru

Naši spokojení zákazníci, mezi jinými: