PRODUKTY:

Řekli o nás...

Fischer automotive systems

Díky spolupráci s Bénéficielle se nám podařilo v relativně krátkém časovém úseku obsadit několik klíčových pozic důležitých při expanzi naší firmy.

Oceňujeme vysoce profesionální práci a komunikaci. Cílený výběr kandidátů velmi pomohl efektivnímu náborovému řízení

Ing. Hana Blažková, FCCA

finanční kontroler a personální referent


Práce z domova má pozitivní vliv na výkon a spokojenost zaměstnanců

Více než třetina (36 %) Čechů přiznává, že nemá dostatek času na svůj osobní život a čtvrtina (24 %) říká, že je pro ně obtížné si prostor na něj vytvořit. Vyplynulo to z průzkumu "Mobilita ve světě malých a středních podniků 2015", který si nechala vypracovat společnost Microsoft. Dvěma třetinám (66 %) Čechů by přitom flexibilita a mobilita v práci pomohla zvýšit výkon a současně zlepšit osobní život. Více zde.


Podle průzkumu pracují pravidelně mimo kancelář dvě pětiny (43 %) lidí. Patrný je tento trend hlavně u vysokoškolsky vzdělaných lidí a kvalifikovaných pracovníků, kteří vedou týmy. „Tři čtvrtiny lidí věří, že jsou mimo kancelář stejně výkonní či dokonce efektivnější než v kanceláři,“ řekla Lenka Čábelová, PR manažerka Microsoftu.

Obdobný průzkum, který Microsoft provedl, zjistil, že 73 % zaměstnanců v Evropě věří, že kvalita jejich života by vzrostla, kdyby mohli pracovat flexibilně. „Studie ukazují, že pokud lidé pracují z domova dva až tři dny v týdnu, má to pozitivní dopad na jejich výkon, spokojenost v práci i vztah s nadřízeným. Naše zkušenost to potvrzuje,“ popsala Dagmar Ševčíková, HR ředitelka Microsoftu.

Aby flexibilita přinášela v práci co největší benefity, musí být změna firemní kultury spojená i s proměnou pracovního prostředí. „Kancelář mění účel – slouží hlavně setkávání a spolupráci a musí také nabízet různé typy prostor pro různé druhy práce,“ upřesnila Lenka Čábelová.

O studii:
Data vychází z průzkumu, který zpracovala v říjnu 2015 agentura Data Collect na vzorku 500 respondentů, a průzkumu Mobilita ve světě malých a středních podniků 2015. Ten realizovala pro Microsoft Agentura Ipsos Mori v průběhu ledna a února 2015. Průzkumu se zúčastnilo 5555 zaměstnanců malých a středních podniků ze 16 evropských zemí.

Zdroj: http://rady-a-tipy.monster.cz

NOVINKY

Novinky

Vybrané příklady našich vážených klientů

BNFC zpravodaj

Stáhněte si náš atuální zpravodaj, který je k dispozici v online verzi. Najdete zde aktuálně dostupné lidské zdroje ve Vašem regionu, semináře, školení, tipy, rady, zajímavosti.

Jižní Morava - zde

Východní Čechy - zde

Severní Čechy - zde

České Budějovice - zde

Plzeňský kraj - zde

Praha - zde

Severní Morava - zde

Najdete nás na Facebooku

7 TRENDŮ, KTERÉ PŘINESLA RECESE DO VZDĚLÁVÁNÍ
Bylo, nebylo. V porevolučním období, v čase velkých rozjezdů a plánů, kdy se firmám dařilo, vzkvétaly a snažily se z trhu urvat co největší díl, kralovaly ve vzdělávání velké rozvojové projekty. Zejména oblast obchodu byla notně posilována, zatímco manažerské vzdělávání přicházelo někdy na řadu až ve druhém kole. S recesí se mnohé změnilo. Více zde.

Stáhněte si aktuální znění Zákoníku práce
Zákoník práce ve znění účinném od 1.1.2013, naposledy novelizován zákonem č. 385/2012 Sb. ze dne 24.10.2012. Stáhněte zde

Spolupracujeme:

Víte, že .....

Na čelním místě v černé knize manažerských hříchů je - Už zase hodnocení?
Většina firem už dnes používá nějakou formu pravidelného hodnocení výkonu lidí. Bohužel, exekuce je často tak zoufalá, že to jak manažeři, tak i zaměstnanci považují za totální ztrátu času: „Pojďme to udělat, ať máme čárku!“. Jestliže je přístup manažera takový, potom opět selhal.

Citát pro zítřek:

George Maxwell: Jsou dvě věci, ke kterým lidi jen těžko přimějete:
Přemýšlet o věcech a provádět je v pořadí podle jejich důležitosti.
Právě v této dovednosti ale spočívá rozdíl mezi profesionálem a amatérem.