PRODUKTY:

Řekli o nás...

EasyComp, s.r.o.

Ve spolupráci s Bénéficielle jsme obsadili několik specializovaných IT pozic. Z uchazečů se stali právoplatní členové týmu.

Bc. Martin Hendl, jednatel


Projektový manažer / obchodní ředitel (Vynikající AJ)

VŠ strojní fakulta ZČU, 45 letý zkušený manažer v oblasti marketingu a obchodu. V současné době vykonává pozici projektového manažera s odpovědností za vybudování nové infrastruktury vztahů s klíčovými zákazníky, analýzy a vytvoření plánu na získání a nárůstu obchodních výsledků. V předchozí pozici měl odpovědnost za vytvoření a implementaci systému CRM včetně školení a vedení obchodního týmu za účelem dosažení obchodních cílů.

V letech 2006 – 2008 vykonával pozici obchodního ředitele ve společnosti zabývající se potravinářskou výrobou. Zde úspěšně restrukturalizoval obchodní tým a všechny distribuční kanály. Podílel se výběru a implementaci nového informačního systému pro všechna oddělení, zejména modulů na podporu obchodu a logistiky. Plánoval a odpovídal za harmonogram zásob v závislosti na plnění výrobních a prodejních plánů a odpovídal za identifikaci a následnou realizaci nových obchodních příležitostí.

V letech 2003 – 2006 vykonával pozici výkonného ředitele v distributorské společnosti holdingového typu. Při výkonu této pozice měl odpovědnost za řízení všech podnikových procesů a restrukturalizaci skladového systému, celé logistiky a zakázkového procesu. Podílel se na kompletním vybudování struktury vyššího a středního managementu včetně personálního řízení. Měl výrazný úspěch při zavedení nového marketingového řízení společnosti, controlingu obchodního oddělení a nového systému CRM.

Mezi jeho výrazné přednosti patří zkušenosti a dovednosti v oblasti řízení projektů, rozvoje firem a rozvoje podnikových procesů. Disponuje hlubokými znalostmi v oblasti ekonomiky, účetnictví a daní, stejně jako zkušenostmi s dopravní a skladovou logistikou.

Při výkonu předcházejících pozic komunikoval se zákazníky i mateřskou společností v anglickém jazyce.

Vzhledem k rozsáhlé zkušenosti s řízením společnosti vidí své uplatnění a přínos pro společnost s potřebou silného managementu rozvoje, nebo ve společnosti stojící před rozsáhlými změnami nebo v konsolidaci.

ŘP: skupina B

Akční rádius: celá ČR

Finanční požadavky: podle pozice a při osobním jednání

NOVINKY

Novinky

Vybrané příklady našich vážených klientů

BNFC zpravodaj

Stáhněte si náš atuální zpravodaj, který je k dispozici v online verzi. Najdete zde aktuálně dostupné lidské zdroje ve Vašem regionu, semináře, školení, tipy, rady, zajímavosti.

Jižní Morava - zde

Východní Čechy - zde

Severní Čechy - zde

České Budějovice - zde

Plzeňský kraj - zde

Praha - zde

Severní Morava - zde

Najdete nás na Facebooku

7 TRENDŮ, KTERÉ PŘINESLA RECESE DO VZDĚLÁVÁNÍ
Bylo, nebylo. V porevolučním období, v čase velkých rozjezdů a plánů, kdy se firmám dařilo, vzkvétaly a snažily se z trhu urvat co největší díl, kralovaly ve vzdělávání velké rozvojové projekty. Zejména oblast obchodu byla notně posilována, zatímco manažerské vzdělávání přicházelo někdy na řadu až ve druhém kole. S recesí se mnohé změnilo. Více zde.

Stáhněte si aktuální znění Zákoníku práce
Zákoník práce ve znění účinném od 1.1.2013, naposledy novelizován zákonem č. 385/2012 Sb. ze dne 24.10.2012. Stáhněte zde

Spolupracujeme:

Víte, že:

Existuje jev, který popisuje termin "vnitřní výpověď? Je to vědomá rezignace zaměstnanců. Konec angažovanosti, osobního nasazaní a obětavosti ve prospěch zaměstnavatele. Spolupracovníci, kteří vnitřně vypověděli, nejsou již dále připraveni aktivně se angažovat ve prospěch svého zaměstnavatele a redukují svoji výkonnost na to co se jim výslovně nařídí.
Ve svém důsledku jsou v takové situaci poraženými obě strany. Z pohledu organizace zůstává nevyužit hlavní - lidský potenciál. Organizace s vyšší mírou vnitřních výpovědí má problém s realizací i drobných rozvojových projektů. Postiženi spolupracovníci trpí stresem a frustrací.
Postiženou organizaci stojí vnitřní výpovědi každoročně milióny.

Citát pro zítřek:

George Maxwell: Jsou dvě věci, ke kterým lidi jen těžko přimějete:
Přemýšlet o věcech a provádět je v pořadí podle jejich důležitosti.
Právě v této dovednosti ale spočívá rozdíl mezi profesionálem a amatérem.